Obserwatorzy

19 grudnia 2012

Staję na wyzwanie

Moje pierwsze wyzwanie - w Scrapujących Polkach Art Journal o tematyce 'Cisza'.
Ale na początek musiałam się dokształcić - co to takiego jest ten Art Journal ? Na różnych blogach spotkałam powtarzające się definicje, które i ja przytoczę.

Art Journal to przestrzeń, w formie notatnika, kalendarza, zeszytu, czasem bardzo wymyślnego, a czasem niezwykle prostego w formie - wystarczą okładki i strony do zagospodarowania.  Bazą może być zwykły zeszyt, stara książka, specjalnie na tę okazję zbindowane  strony z różnorodnych papierów. Ważne aby były połączone, stanowiły całość Na papier przelewamy swoje emocje, myśli, to co nam w duszy gra. To taki dziennik, artystyczny w formie. 

...cisza przed burzą
...burzą w pogodzie
...burzą w życiu
  

2 komentarze:

  1. Świetny debiut, bardzo sugestywna praca. Też podjęłam to wyzwanie. ArtJournal pozwala przelać na papier mnóstwo emocji. Myślę Krysiu, że Ci się spodoba. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Miło przeczytać taką opinię.

    OdpowiedzUsuń