Obserwatorzy

9 sierpnia 2013

Zmiana adresu

Postanowiłam zmienić nazwę i adres bloga. Wiem, że to karkołomne przedsięwzięcie bo mogę stracić kontakt z Wami, moje miłe blogowe koleżanki, ale postaram się dotrzeć do każdej z Was i powiadomić o zmianie adresu.
Nowy adres to:
gdy-mam-czas.blogspot.com

Z czego ta zmiana wynika. Swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam niecały rok temu od scrapbookingu.
Z czasem zajęłam się filcem i filcowaniem, a ostatnio także koralikami. Prowadziłam równolegle dwa blogi /nie licząc trzeciego, podróżniczego/ i to stało się uciążliwe. Dlatego od teraz moje prace znajdą swoje miejsce na tym właśnie blogu, ale pod inną nazwą i adresem. Bo to będzie nie tylko 'papier i nożyczki' .
Zobaczycie co robię, gdy mam czas...
A więc do miłego spotkania w sieci :))

9 komentarzy:

  1. Już Ciebie znalazłam i zapisałam . dzięki za wiele pochlebnych komentarzy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zapisuję Twój nowy adres i mam zamiar zaglądać tutaj tak często jak tylko pozwoli mój wolny czas:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba dobry pomysł. Myślę, że nie stracisz kontaktu bo na profilu jest nowy adres. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdaje sobie sprawe jakie moze to byc uciazliwe. JA posiadam dwa blogi i wiem, że nie da sie kazdemu z nich posiwecic tyle samo czasu i takiego samego wkładu.

    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zapisałam adres i za chwile zmienię.Dobrze, że Ciut znalazłam, bo szkoda by było stracić kontakt. Cieszę się, że znów mogę do Ciebie zaglądać:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))))

    OdpowiedzUsuń