Obserwatorzy

10 stycznia 2013

Motylem jestem

Motyle to wdzięczny temat. Kolorowe, o przeróżnych kształtach. Dlatego, gdy natknęłam się na wyzwania dot. motyli, postanowiłam spróbować. I chociaż nie mam ich zbyt wiele w swoich 'przydasiach', to coś tam wybrałam. Najpiękniejsze są oczywiście te ażurowe, wycinane wykrojnikami, ale nie dysponuję takim sprzętem.
Oto moja kartka:




Kartka wzorowana /czyli lift/ na pięknym motylu Matilde.
Zgłaszam ją na wyzwanie w Scrapgangu.
Oryginał wygląda tak:










A ponieważ błyszczy brokatem,                     
to zgłaszam ją też  na
brokatowe wyzwanie w blogu Na Strychu







No i jeszcze te kolory.
Pasują do wyzwania kolorystycznego
na blogu Paperia


8 komentarzy:

  1. Ależ optymistyczna kartka! Śliczny motylek, taki kolorowy!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, a motyl jest niepowtarzalny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo. Miłe słowa dodają energii do dalszej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wpasowałaś się w te wyzwania. Pozdrawiam i życzę powodzenia w moim CANDY.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. Nie ukrywam, że wygranie tych Twoich pięknych różyczek sprawiłoby mi ogromną przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za udział w zabawie scrapgangu

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, motyle to bardzo fajny motyw:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Na Strychu!:)

    OdpowiedzUsuń