Obserwatorzy

28 stycznia 2013

Versatile Blogger

Muszę nadrobić zaległości związane z otrzymanym wyróżnieniem.
Wyróżnienie 'The Versatile Blogger" dostałam od adzimar, a także od Małgosi Ch. Serdecznie dziękuję.
Miło jak ktoś docenia moją 'twórczość', chociaż zdaję sobie sprawę, że na tym etapie cudzysłów jest konieczny.


Zasady zabawy są następujące:    

 Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

A moje 7 faktów to:
- znak zodiaku - Strzelec
- mama dorosłej córki 
- kobieta pracująca, chociaż już na emeryturze
- lubię podróże
- uprawiam nordic walking
- zaczęłam scrapować bo miałam wolny czas, a teraz dla przyjemności
- gdy mam wybór: gotowanie czy sprzątanie, to wybieram sprzątanie.

Blogi do nominacji - to trudny wybór. Bo wszystkie  prace są piękne, każdy wkłada serce w ich wykonanie i każdego wypadałoby wyróżnić. Postanowiłam wyróżnić blogerki, które scrapowaniem zajmują się od niedawna. A także pewną 'młodą emerytkę' nie związaną ze scrapowaniem - za pasję podróżowania i pisania oraz za optymizm bijący z jej bloga.
Zapraszam do zabawy. 

akaatowyzakatek.blogspot.com
mlodaemerytka.blogspot.com
olka-papier-itp.blogspot.com
ululi.blogspot.com
papierkarnia.blogspot.com
kreatywny-czas.blogspot.com

9 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :) Nie ukrywam, że się zdziwiłam, bo to moje pierwsze wyróżnienie i w związku z tym jest mi niezmiernie miło je otrzymać :) Notka powiadamiająca świat o tym miłym fakcie pewnie już jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka to miła niespodzianka na koniec dnia. Serdecznie dziękuję, za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo. To naprawdę mnie wyróżnia. Ale czy na pewno na to zasługuję?

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że sprawiłam wam przyjemność. Z pewnością zasługujecie. Dobrej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie! Jest mi niezmiernie miło, że wybrałaś mój blog :)))
    Postaram się wziąć udział w zabawie, jeśli tylko czas na to pozwoli (doba mogłaby być dłuższa ;)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi miło za wyróżnienie,
    To takie miłe gdy ktoś odwiedzi twój blog bo przeciez w tym wirtualnym świecie jest tyyyyyyyyylllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeee osób blogujących i pokazujących swoje małe i duże twórczości, że juz same odwiedziny kogoś to przyjemność a wyróżnienie to przechodzi moje najsmielsze oczekiwania.

    Jeszcze raz serdecznie dziękuję i zapraszam do siebie częściej. |

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    bardzo dziękuję za wyróżnienie... zawsze jest miło jak ktoś docenia Twoją pracę... jeszcze raz bardzo dziękuję i życzę wielu wspaniałych pomysłów w Nowym Roku :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że sprawiłam Wam przyjemność.

    OdpowiedzUsuń