Obserwatorzy

13 stycznia 2013

Wyróżnienie -Liebster Blog

Dostałam wyróżnienie Liebster Blog od Dobrosławy. Bardzo mi miło.
Na czym polega wyróżnienie " Liebster Blog " :
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania jakie mi zadano:
1.Wolisz wieczór czy ranek? - wieczór
2.Twoje ulubione danie? - nie mam
3.Twój strój karnawałowy? - coś bez szaleństw
4.Co byś wybrała małżeństwo czy związek? - teraz związek
5.Co wolisz oglądać filmy czy seriale? - filmy
6. Aktywność  sportowa czy fotel? - sportowa, chociaż brak silnej woli
7.Gdzie Cię mogę zobaczyć w  operze czy teatrze ? - jeśli już to w teatrze
8. Słuchasz rocka czy disco? - z tych dwóch to disco
9.Jaki język obcy podoba Ci się w brzmieniu? - chyba francuski
10.Rodzaj sztuki, którego jeszcze nie spróbowałaś? - mnóstwo
11.Twój uśmiech na twarzy? - drobne przyjemności

A teraz moje:
1. kawa czy herbata
2. plaża czy zwiedzanie
3. blogowanie czy gotowanie
4. jeśli sport to...
5. cola czy sok
6. kierowca czy pasażer
7. adidasy czy obcasy
8. szarości czy kolory
9. solo czy w grupie
10.ranny ptaszek czy nocny marek
11.kryminał czy komedia

Lista moich znajomych blogerów nie jest długa. Ale z przyjemnością wyróżniam:
ogród-carmaking-pasje
Kartkowy Świat Gosi 
W wolnych chwilach 
Fantazyjne upominki
(Wy)twórczość Chasi
(adzia) mary czary
Pasje AGarte
Art Kufer

Zapraszam do zabawy . Jeżeli ktoś nie ma ochoty, albo zmęczyła go już ta zabawa, to nie szkodzi. Nie pogniewam się.




3 komentarze:

  1. Dziękuję Krysiu za wyróżnienie. Zawsze bawię się chętnie więc tym razem też podejmę wyzwanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję serdecznie za wyróżnienie:) Ja również uważam, że jest to zabawa i nie zamierzam z niej rezygnować. Jest to dla nas szansa na poznanie nowych blogów i "cudotwórców":) Bawmy się więc dalej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia. Dziękuję za wyróżnienie mojego bloga i docenienie pracy jaką wkładam w moje robótki.

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń