Obserwatorzy

30 stycznia 2013

Wyróżnienia

Dostałam kolejne wyróżnienie - od Dobrosławy - za które serdecznie dziękuję. Wyróżnienie pod hasłem 'Bardzo lubię Twój blog", z przesympatycznym banerkiem, który mnie rozbawił:



Nie ma zasad tej zabawy, a ja przekazuję wyróżnienie do Ewy J.
Dlaczego? Po prostu - Ewa, bardzo lubię Twój blog ;)

A przy okazji  informuję o trwającym u Ewy candy, na które spieszę się zapisać.



No i jeszcze z ostatniej chwili - wyróżnienie 'The Versatile Blogger' od autorki bloga  Na Zielonym Patyku.
Serdecznie dziękuję.



3 komentarze:

  1. Witam serdecznie :)
    Również i ja zapraszam do siebie na CANDY:
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Krysiu. Ślicznie dziękuję za te ciepłe słowa, za bardzo oryginalne wyróżnienie, za udział w mojej zabawie i za to, że jesteś. Ja też bardzo lubię Twój blog. Jeszcze małe sprostowanie, mam na imię Ewa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, ale to bardzo Cię przepraszam i już poprawiam.

    OdpowiedzUsuń