Obserwatorzy

14 stycznia 2013

Podróż marzeń - w moim stylu.

Zrobienie takiego skrapa 'chodziło' za mną od jakiegoś czasu. Ale dopiero wyzwanie na blogu Scrapuj.pl zmobilizowało mnie do działania. No i to , że znalazłam odpowiednie papiery - z kolekcji "Ach, Ameryka" w Magicznej Kartce
To wspomnienie z podróży na 'dziki zachód' do parków narodowych USA. Wspomnienie, ale i marzenie by tam wrócić, bo nie wszystko udało się zobaczyć, a naprawdę jest co oglądać.

A więc takie moje American Dream, które zgłaszam na dwa wyzwania:
- Miejsce marzeń - na blogu Scrapuj.pl 
- Praca w moim stylu - w Magicznej Kartce






4 komentarze:

  1. American dream :) Wiem coś o tym - też nie zdążyłam zobaczyć wszystkiego...
    Fajnie Ci to wyszło - aż się rozmarzyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze podrózy ...ciekawy layout! Podobaja mi sie duze literki i ich kolor :)dziekuje za udzial w naszym wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca. Masz wspaniałe wspomnienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Takie wspomnienia warte są utrwalenia, choć tak skromnego, i..marzeń.

    OdpowiedzUsuń